Cupguiden på laget.se

Här hittar du information och länkar till flera roliga cuper! Klicka på den cup du vill läsa mer om för att ta del av datum, spelklasser och annan viktig fakta. Under rubriken Sport här nedanför kan du välja din sport för att lättare hitta en cup som passar just dig och ditt lag.

Stort lycka till på ditt lags nästa cup önskar vi på laget.se!

Arvika Cup

Datum 16-18 juni 2023
Sista anmälningsdag 17 april 2023
Arrangör IK Arvika Fotboll
Blankenfjeldsgatan 2
671 34 Arvika
Kontaktperson Mikael Holgersson
Mikael Holgersson
0570-145 85, 070-55 191 21
Spelklasser Cupen är öppen för flickor och pojkar födda 2008 - 2013.
Anmälningsavgift 2 295 kr/lag för lag med A- band (lag som får logi, mat och transport via cupen)

2 295 kr/lag B-band (för lag som får logi och mat via cupen)

4 095 kr/lag för C-band (för lag som själva svarar för logi, mat och transport, och därmed inte betalar någon avgift för sina deltagarband).
Gästkortsavgift A-band 1 495 kr - för spelare och ledare som har logi, mat och transport via cupen.

B-band 1 345 kr - för spelare och ledare som har logi och mat via cupen.

C-band 0 kr - för spelare och ledare som själva svarar för logi, mat och transport.
450x140

Arvika Cup är turneringen med alla spelplaner inom en och samma idrottsplats! Inga bilar eller bussar behövs mellan några matcher, allt finns inom korta promenadavstånd. Fantastisk miljö, matcher på naturgräs och konstgräs, boende på nära avstånd till idrottsplatsen.

Många norska lag spelar i Arvika Cup, ett antal stora Osloklubbar återvänder varje år. Cupen är en utmärkt möjlighet att testa krafterna mot norskt motstånd. De två senaste åren har även engelska klubbar spelat turneringen i västra Värmland.

Välkommen till Arvika cup 2023!