Cupguiden på laget.se

Här hittar du information och länkar till flera roliga cuper! Klicka på den cup du vill läsa mer om för att ta del av datum, spelklasser och annan viktig fakta. Under rubriken Sport här nedanför kan du välja din sport för att lättare hitta en cup som passar just dig och ditt lag.

Stort lycka till på ditt lags nästa cup önskar vi på laget.se!

Partille Cup

Datum 3 - 8 juli 2023
Sista anmälningsdag 1 april 2023
Arrangör Partille Cup
Entreprenadvägen 6
417 05 Göteborg
Kontaktperson Partille Cup
Partille Cup
Hemsida
Spelklasser Flickor/Pojkar 10 år upptill Flickor/Pojkar 21 år
Minihandboll 8-9 åringar (endast spel måndag 3/7)
Anmälningsavgift Skol och hotell boende lag 1950:-
Lokala lag/eget boende 3100:-
Gästkortsavgift Skola 2630:-/person Inkl. 5 nätter, 15 måltider och arrangemang
partille cup

Partille Cup är världens största och mest internationella ungdomsturnering i handboll. Varje år deltar omkring 1400 lag från 50 nationer och de spelar 5000 matcher på 70 planer utomhus.

För oss är handboll mer än en fysisk aktivitet, det är ett universellt språk. Ett språk som har kraften att ta bort olikheter och förena oss. Tillsammans, och med vår passion och kärlek till sporten, skapar vi den fantastiska mötesplats som gör Partille Cup till en unik global turnering.