Tjäna pengar till föreningen,
laget och klassen

Vill ni tjäna pengar till föreningen, laget eller klassen? Här samlar vi företag i Sverige som erbjuder föreningen, laget och klassen en möjlighet att tjäna pengar till föreningskassan, lagkassan och klasskassan.

Finsmakarna Norden AB

Kontaktuppgifter

Adress: Fågelviksvägen 18, 14553 Norsborg
E-post: info@finsmakarna.se
Hemsida:

Finsmakarna Norden AB

Finsmakarna erbjuder lättsålda deliketesser där vi fokuserat på rättvisemärkningar såsom KRAV, ekologiskt, Fairtrade och UTZ. Delikatesslådorna levereras i fina presentförpackningar vilket gör att många företag också vill beställa som gåvor till kunder och anställda samtidigt som de hjälper barnen.

Produkter

Över 50.000 nöjda kunder! Exklusiv belgisk choklad, KRAV-märkt kaffe, olivolja, te, m.m. En garanterat positiv upplevelse för både er och era kunder.

Namnlo-s Bild1 Bild2

Beställ kostnadsfritt informationspaket eller om ni vill köra igång direkt, ett startpaket.

Ett startpaket innehåller:
- Säljkataloger
- Varuprov
- Inlog till personlig webshop
- En personlig kontaktperson på Finsmakarna

Säljexempel

Delikatesslådorna säljs för 160-450 SEK och ni tjänar mellan 60-100 SEK per paket.

Läs mer och se vårt sortiment på: Tjäna pengar till laget

« Föregående Till översikten Nästa »