Föreningspapper

Adress: Ugglegården 66, 436 58 Hovås
E-post: info@foreningspapper.se

Föreningspapper

Tjäna pengar på något alla använder varje dag!

Vi på Föreningspapper erbjuder föreningar och skolklasser att sälja toalett och hushållspapper från ledande varumärken till konsument. Ett lätt, roligt och effektivt sätt att tjäna pengar på till föreningen. Med en god service, snabba leveranser, bra produkter och en stor förståelse för föreningslivet anser vi oss vara ett givet alternativ till att bidra till en ökad föreningskassa! En resa vi gärna är med på!

Vi erbjuder produkter från Lambi och Serla som tillverkas i Sverige och är Miljö och Svanen märkta med högsta kvalité.

Som förening tjänar ni mellan 55-62 kr/säck och våra rekommenderade utpriser följer de generella priserna i dagligvaruhandeln.

25 personer x 12 säckar = 18 000 kr i vinst
25 personer x 14 säckar = 21 000 kr i vinst