Tjäna pengar till föreningen,
laget och klassen

Vill ni tjäna pengar till föreningen, laget eller klassen? Här samlar vi företag i Sverige som erbjuder föreningen, laget och klassen en möjlighet att tjäna pengar till föreningskassan, lagkassan och klasskassan.

Kirratochklart.se

Kontaktuppgifter

Adress: Box 45404, 104 31 Stockholm
E-post: info@kirratochklart.se
Hemsida:

Kirratochklart.se

50% i vinst, enkelt, roligt och helt utan risk!

Att sälja herrgårdsljus och doftljus från Kirrat och klart är det lättaste sättet att snabbt tjäna ihop pengar till laget och cupen, lagaktiviteten eller till inköp av utrustning. Vi erbjuder bästa förtjänsten på marknaden. Ni behåller alltid 50% av er försäljning i vinst! Ljus är något alla använder och det är därför väldigt lättsålt! Hög kvalitet skapar dessutom återkommande kunder.

”Vi har sålt både herrgårdsljus och doftljus från kirratochklart.se i ett par omgångar och fick ihop över 33.000 kr! Det gick både snabbt och enkelt att sälja ljusen och vi fick ihop mycket mer på mindre säljinsats än när man t.ex. säljer kakor och kryddor som ger mycket mindre i vinst. Dessutom fick vi väldigt bra och trevlig hjälp från kundtjänsten när vi hade frågor. Vi är supernöjda med hela säljprocessen.” Jarlabergs IF F06, Nacka

Produkter

• Handstöpta herrgårdsljus i 6 olika färger
• Exklusiva doftljus i 4 noga utvalda dofter

För varje produkt ni säljer behåller laget 50% - Tjäna pengar till laget >

Säljexempel

25 pers. säljer 10 produkter var = 12.500 kr i vinst
25 pers. säljer 20 produkter var = 25.000 kr i vinst
25 pers. säljer 30 produkter var = 37.500 kr i vinst

Därför ska ni välja Kirrat och Klart:

• Lättsålda produkter av högsta kvalitet
• Alltid 50% i förtjänst
• Snabba leveranser (2-5 arbetsdagar)
• 60 dagars betalningsvillkor
• Alltid fri frakt och fri retur
• Inga utlägg, ingen risk
• Kundservice i världsklass

Kika in på kirratochklart.se där ni kan beställa ett gratis infopaket, läsa mer om ljusen och hur det fungerar att sälja genom oss samt räkna ut hur mycket ni kan tjäna.

Gör som tusentals andra lag redan gjort - testa oss, ni kommer inte att bli besvikna!

Beställ gratis infopaket >

« Föregående Till översikten Nästa »