Cupguiden på laget.se

Här hittar du information och länkar till flera roliga cuper! Klicka på den cup du vill läsa mer om för att ta del av datum, spelklasser och annan viktig fakta. Under rubriken Sport här nedanför kan du välja din sport för att lättare hitta en cup som passar just dig och ditt lag.

Stort lycka till på ditt lags nästa cup önskar vi på laget.se!

Fotbollsveckorna på Gotland

Datum 18 - 21 juni 2023
Sista anmälningsdag 1 maj 2023
Arrangör FC Gute, IFK Visby och We Love Football
Visby Gotland
Hemsida
Spelklasser Flickor 10-14 år
Pojkar 10-14 år
Anmälningsavgift 3000kr
Gästkortsavgift Olika beroende på val av boende, se hemsidan.
fotbollsveckorna rätt

Vi är både stolta och glada att välkomna alla lag i åldrarna 10 - 14 år till sommarens bästa fotbollsdagar - FOTBOLLSVECKORNA PÅ GOTLAND!

Turneringen arrangeras mellan 18 - 21 Juni 2023.

Samtliga matcher spelas på fina naturgräsplaner i närheten av Visby med ca: 4-5 minuters bilresa från ringmuren.

Ankomstdag: Söndag 18 juni

Hemresedag: Onsdag 21 Juni

Förutom spännande och roliga matcher erbjuder vi lag, deltagare och besökare mängder av annat kul att göra och uppleva. I deltagarpaketet ingår flera olika aktiviteter som gör er fotbollsvecka perfekt.

Välkommna!