Cupguiden på laget.se

Här hittar du information och länkar till flera roliga cuper! Klicka på den cup du vill läsa mer om för att ta del av datum, spelklasser och annan viktig fakta. Under rubriken Sport här nedanför kan du välja din sport för att lättare hitta en cup som passar just dig och ditt lag.

Stort lycka till på ditt lags nästa cup önskar vi på laget.se!

Umeå Fotbollsfestival

Datum 25-28 juli 2024
Sista anmälningsdag 31 maj 2024
Arrangör Mariehem SK
Harspåret 5
906 51 Umeå
Kontaktperson Peter Hugosson Wallgren
Peter Hugosson Wallgren
Hemsida
Spelklasser - Pojkar 8-16 år samt flickor 8-18 år
- Seniorklass 7-mannaspel – mixed
- Parasport Trophy för funktionsnedsatta
Anmälningsavgift Se hemsidan
Gästkortsavgift Se hemsidan
banneruff_2024_220x75px

År 2024 blir det för 39:e året som vi arrangörer hälsar er välkomna till vackra Umeå och sommarens absoluta höjdpunkt – Umeå Fotbollsfestival! Vi har en välorganiserad turnering där alla matcher spelas på gräs- och konstgräsplaner inom ett par kilometer från centrala Umeå.

Vi erbjuder ett fotbollsäventyr för barn, ungdomar, seniorer och funktionsnedsatta. Under fyra dagar är Umeå den naturliga mötesplatsen för spelare, ledare, supportrar, familjer och släktingar från olika länder och kulturer.

Turneringens festivalcentrum ligger på det natursköna området Nydala med 12 naturgräsplaner i direkt närhet till camping och bad. Äventyrsbadet Umelagun ligger bara ett stenkast från Nydalas spelplaner.

Varmt välkomna med er anmälan till Umeå Fotbollsfestival! – Besök vår hemsida och läs mer!