Tjäna pengar till föreningen,
laget och klassen

Vill ni tjäna pengar till föreningen, laget eller klassen? Här samlar vi företag i Sverige som erbjuder föreningen, laget och klassen en möjlighet att tjäna pengar till föreningskassan, lagkassan och klasskassan.

Bingolotto - Sveriges största sällskapsspel!

Kontaktuppgifter

Adress: Folkspel Ideell Förening, Von Utfallsgatan 1, 415 05 Göteborg
E-post: kundcenter@folkspel.se
Hemsida:

Bingolotto - Sveriges största sällskapsspel!

Varje söndag klockan 18.00 bänkar sig tittare framför Bingolotto. Här bjuds man på förstklassig underhållning och spännande spelmoment i Sveriges största sällskapsspel.

BingoLotto ägs av Folkspel som är föreningslivets egna lotteribolag och BingoLotto präglas av engagemang för och överskottet som går till Sveriges föreningar.

Snabb fakta om att sälja bingolotter
• Laget tjänar hela 23 kr per såld bingolott
• Säljperioden sträcker sig mellan augusti och juni
• Laget har full returrätt på osålda lotter
• Bingolotter är populära och lättsålda - särskilt runt jul

Produkter

Förutom strax över 40 ordinarie spelomgångar per år har vi också våra populära storomgångar: Påskbingo, Uppesittarkvällen och Nyårsbingot. Den största av dessa är Bingolottos Uppesittarkväll.

Säljexempel

• Sälj 15 lotter x 25 personer = 8 625 kr
• Sälj 25 lotter x 25 personer = 14 375 kr
• Sälj 35 lotter x 25 personer = 20 125 kr

Kom i gång med er lagförsäljning snabbt och enkelt på vår hemsida. Länken hittar du till höger. Lycka till!

« Föregående Till översikten Nästa »