Rekoval

Adress: Davidshallstorg 5, 211 45 Malmö
E-post: hej@rekoval.se

Rekoval

Tjäna pengar till föreningen samtidigt som ni gör något bra för miljön!

Att få ner användandet av plast har aldrig varit viktigare än nu, det finns en stor möjlighet att tandborsten du slängde för 10 år sen fortfarande finns kvar. Vi på Rekoval vill hjälpa till att fasa ut dessa produkter som faktiskt kan tillverkas av något annat material som är mer miljövänligt och nedbrytbart.

Ni säljer tandborstar tillverkade av bambu.

Bambu är ett utmärkt material för tandborstar då det är naturligt antibakteriellt och starkare än trä. Handtaget är utformat för att ge ett bra grepp och ytan är behandlad med vegansk vax för att förhindra att man får flisor i munnen vid användning samt skydda den från vatten. Borsten är gjord av nylon från marknadsledande DuPont som används till traditionella tandborstar.

När det är dags att byta tandborste plockar du bara bort borsten och återvinner, skaftet kan gå som kompost och är nedbruten inom 4 månader. Tandborstarna säljs som 5-pack i blandade färger, förpackningen är självklart tillverkad av återvunnen kartong.

Hur mycket tjänar man?

Ni tjänar 50% på allt ni säljer och för de som lyckas sälja lite extra mycket finns det såklart en bonus att hämta. Tandborstarna säljs i 5-pack för 150kr och ni behåller då 75kr per sålt paket.

Så här går det till:
Utse en försäljningsansvarig (måste vara minst 18 år) och starta en försäljning på vår hemsida. Vi kommer kontakta er för en snabb avstämning därefter skickar vi ut ert säljmaterial. Ni bestämmer sedan hur lång säljperiod ni behöver (3v är det vanligaste).

Efter säljperioden sammanställer försäljningsansvarige hur många paket ni sålt som vi skickar ut till er. Ingen stress med betalning, ni har två veckor på er efter ni mottagit produkterna och skulle ni behöva mer tid så löser vi såklart det.

7500kr - 20 personer säljer 5 paket var.
15000kr - 20 personer säljer 10 paket var.
22500kr - 20 personer säljer 15 paket var.
30000kr - 20 personer säljer 20 paket var.

Bonus:
Sälj minst 300 paket - 500kr i bonus.
Sälj minst 500 paket - 1500kr i bonus.

Läs mer på vår hemsida under ”så mycket tjänar ni” där finns även en pengasnurra så ni enkelt kan räkna ut hur mycket ni behöver sälja för att nå ert mål.

Beställ ett gratis infopaket här!