Tjäna pengar till föreningen,
laget och klassen

Vill ni tjäna pengar till föreningen, laget eller klassen? Här samlar vi företag i Sverige som erbjuder föreningen, laget och klassen en möjlighet att tjäna pengar till föreningskassan, lagkassan och klasskassan.

Folkspel

Kontaktuppgifter

Adress: Folkspel Ideell Förening, Von Utfallsgatan 1, 415 05 Göteborg
Telefon: 0771-440 440
E-post: kundcenter@folkspel.se
Hemsida:

Folkspel

Folkspel är en ideell organisation och föreningslivet eget spelbolag. Vi har genererat otroliga 17,5 miljarder kronor till Sveriges föreningsliv sedan starten 1991. Överskottet från våra produkter går direkt till föreningar, klubbar och lag. Vårt syfte och mål är att alla som vill ska få möjlighet att träna, tävla och vinna.

Produkter

Det finns många möjligheter att dra in pengar till laget. Ett bra och effektivt sätt är att sälja klassiska lotteriprodukter så som Bingolottos julkalender, Sverigelotten och Bingolotter. De är både lätthanterliga och lättsålda. Och förtjänsten per såld lott går direkt till laget. Så ta chansen att sälja produkter som inte bara ger er som lag bra vinst, utan förhoppningsvis även era kunder!

Säljexempel

« Föregående Till översikten Nästa »