Idrottsrabatten

Adress: Hulda Mellgrens Gata 11, 421 32 Västra Frölunda
E-post: info@idrottsrabatten.se

Idrottsrabatten

Idrottsrabatten hjälper föreningar och lag runt om i Sverige att stärka sin ekonomi och spara pengar till träningsläger, nya kläder, cuper osv.

Vi har lång erfarenhet av samarbete med det svenska föreningslivet och bidrar årligen med många miljoner till föreningar och lag runt om i landet.

Våra förmånshäften har köpts och använts av hundratusentals människor i över 20 år och intresset bara ökar.

Vi erbjuder alltid:
• Avkastning på 50-70% av försäljningsbeloppet
• Ingen förskottsbetalning (föreningen ligger aldrig ute med pengar)
• Fri returrätt
• Personlig service till alla föreningar
• En attraktiv och lättsåld produkt som finns både som häfte och i mobilen

Idrottsrabatten är ett förmånshäfte fyllt till bredden av unika erbjudanden med höga rabattsatser på livsmedel, kläder, bensinstationer, restauranger/caféer, skönhetssalonger m.m. runt om i din stad. Den finns att få både som traditionellt häfte eller direkt i din mobiltelefon.

Häftet säljs för 100 kr respektive 150 kr beroende på ort. Avkastningen på 50-70 % är dock densamma oavsett pris.

Exempel 1: (beräknas på att häftet säljs för 150 kr)
Sälj 150 st och tjäna 15 000 kr
Häfte 1-100 = tjäna 75 kr/häfte
Häfte 101-150 = tjäna 150 kr/häfte