Norrlandskol

Telefon: 0278–659320
E-post: info@norrlandskol.se

Norrlandskol

Vi på Norrlandskol har lång erfarenhet av att hjälpa föreningar, lag och klasser att tjäna pengar till sin verksamhet. T.ex en cup eller resa. Med vårt stora kunnande och personliga kontakt så hjälper vi er att göra affären så smidig som möjligt. Från förfrågan till leverans.

Våra produkter har nästan alla behov av under någon del av året, mer och mer populärt att grilla på vintern också. Våra supporterprodukter är speciellt framtagna för den här typen av försäljning, så man konkurrerar inte med dagligvaruhandeln.

Hög förtjänst på produkter som är lättsålda gör att ni snabbt börjar tjäna stora summor.

Vi har 4 olika paket som ni som kan sälja, alla väldigt lättsålda. Väldigt många grillar på sommaren i Sverige.

Grillklassikern, grillkol för den som gillar att grilla riktigt hett.
Långgrillaren, grillbriketter för den som grillar lite längre.
Snabbtändaren, tändvätskepaket för den som vill tända grillen eller brasan riktigt snabbt.
Tändkubspaketet, för den som vill ha många tändkuber för brasan eller grillen.

Mer info om våra paket och hur man går till väga finns på vår hemsida.

Genom att sälja våra produkter kan ni lätt tjäna snabba pengar.
10 personer säljer 20 paket var, då tjänar ni 11 000 sek.
20 personer säljer 20 paket var, då tjänar ni 22 000 sek.
30 personer säljer 20 paket var, då tjänar ni 33 000 sek.