Tjäna pengar till föreningen,
laget och klassen

Vill ni tjäna pengar till föreningen, laget eller klassen? Här samlar vi företag i Sverige som erbjuder föreningen, laget och klassen en möjlighet att tjäna pengar till föreningskassan, lagkassan och klasskassan.

Olivprinsen

Kontaktuppgifter

Adress: Stenbocksvägen 3A, 132 45 Saltsjö-Boo
Telefon: 0761- 367291
E-post: info@olivprinsen.se
Hemsida:

Olivprinsen

Olivprinsen hjälper er att tjäna pengar till laget genom att sälja olivolja. Vår olivolja är lättsåld och ger bra förtjänst till lagkassan!!

Varför Olivprinsen?
• Olivolja är en enkel produkt att sälja, något alla behöver!
Prisbelönt olivolja! Vår olivolja har vunnit flera internationella tävlingar och håller absolut högsta kvalitet. Senast utmärkelsen GOLD award i NYIOOC (New York International Olive Oil Competition).
• En lyxig olivolja är en bra ”gå bort present” vilket gör att många vill köpa.
Hög förtjänst! Ni tjänar 65-70 kr per såld flaska.
Bra pris! Ni säljer olivoljan för 199 kr. Samma olivolja säljs för över 200 kr i delikatessbutiker runt om i Sverige.

Läs mer om hur det fungerar och hur ni kan tjäna pengar till lagkassan

Produkter

Exklusiv spansk Extra Jungfruolivolja från anrika familjen Álvarez i Extremadura. Prisbelönt olja, senaste utmärkelsen GOLD Award i 2023 års NYIOOC (New York International Olive Oil Competition). NYIOOC är världens största och mest omtalade kvalitetstävling i världen av extra jungfruolivoljor.

Merula-500-flaska

Merula är en olivolja i världsklass!

Säljexempel

Om 30 personer säljer 10 st olivoljor var blir förtjänsten 21 000 kr.

Här kan ni läsa mer om olika säljexempel och hur ni kan tjäna pengar till laget

« Föregående Till översikten Nästa »