Cupguiden på laget.se

Här hittar du information och länkar till flera roliga cuper! Klicka på den cup du vill läsa mer om för att ta del av datum, spelklasser och annan viktig fakta. Under rubriken Sport här nedanför kan du välja din sport för att lättare hitta en cup som passar just dig och ditt lag.

Stort lycka till på ditt lags nästa cup önskar vi på laget.se!

German Football Festival

Datum 29-1 april 2024
Sista anmälningsdag Ingen angiven
Arrangör BALLFREUNDE
Waldweg 13
21465 Wentorf
Kontaktperson Michael Geile
Michael Geile
Spelklasser Pojkar U10-U19
Flickor U12-17
Anmälningsavgift Kontakta cupen för prisinformation gällande GFF kortet.
Gästkortsavgift Se de olika priserna på hemsidan.
Logo_450x140

Spännande matcher, internationella lag och en oförglömlig atmosfär väntar dig under den långa påskhelgen på den tyska fotbollsfestivalen 2024. Var där från 29 mars - 1 april 2024 när avsparksvisslan ljuder i Dresden och få den eftertraktade trofén!

Förutom den 4-dagars fotbollsfestivalen mitt i den vackra gamla staden Dresden, kan du förvänta dig ett varierat stödprogram, spel på en enorm och kompakt idrottsanläggning och lag från mer än 15 länder.

Oförglömliga stunder med ditt team garanteras!