Spicy Dream

Adress: Ekonomivägen 11, 436 33 Askim
E-post: info@newbodyfamily.com

Spicy Dream

Spicy Dream är sedan 2015 en del av Newbody Family som hjälper föreningar och skolklasser att tjäna pengar till cuper, träningsläger och skolresor. Genom att sälja Spicy Dreams populära kryddor, oljor och marinader har över 1 500 ideella föreningar runtom i Sverige tjänat mer än 48 miljoner kronor – pengar som bidragit till utveckling, gemenskap och glada minnen.

Att sälja produkter som alla behöver, och ändå skulle köpa, är det enklaste sättet att tjäna pengar.

Kryddor, oljor och marinader för traditionell matlagning och grillning är just en sådan sak. Vi har därför satsat på att ta fram prisvärda kryddor, oljor och marinader av hög kvalitet.

Våra paket kostar 100 – 150 kr, ni behåller 27 – 37 kr per sålt paket i förtjänst. Ett paket kan innehålla allt från 3-pack burkar med tacokryddor som räcker till 20 middagar till ett 5-pack kryddkvarnar med olika chilimixer, det alla paket har gemensamt är att de alltid är förpackade i en mycket fin presentförpackning som gör det till en perfekt gå bort present.

27 kr:
- Sälj 20 paket x 25 personer = 13 500 kronor
- Sälj 30 paket x 25 personer = 20 250 kronor
- Sälj 40 paket x 25 personer = 27 000 kronor

Klicka här för att se våra produkter och komma till kalkylatorn.